Meld je aan voor het gezamenlijke event van Eudonet, BusinessMonitor & Spotler
Data-driven engagement: De toekomst van de interactie met jouw doelgroep |
Meld je aan voor onze gezamenlijke event op 17 oktober 2024 vanaf 12.00 uur en leer meer over wat data-driven engagement voor jou kan betekenen. We laten je graag zien hoe je de interactie met jouw doelgroep kunt vergroten door relevanter en persoonlijker te communiceren.
|
Gezamenlijk event georganiseerd door Eudonet, BusinessMonitor en Spotler |
|
Je krijgt inspirerende en interactieve kennissessies |
|
Je krijgt een goede indruk hoe je data-driven engagement inzet |
|
Alle ruimte om al je vragen te stellen en te netwerken |
|
*Meld jij je minder dan 48 uur voor het event af, dan vragen wij een no-show fee van 25 euro om daarmee 5 bomen in het Spotler Bos te doneren. |
|
|
Alle leuke dingen die je op deze dag kan verwachten: |
|
|
|
Ontvangst met welkomstdrankje en lunch |
|
|
|
|
|
Opening door directeuren Guido van Osch, Alexander de Ruiter en René Lagendijk |
|
|
|
|
|
Interactieve sessie met Chantal van den Berg: Onbewust invloed uitoefenen op jouw doelgroep |
|
|
|
|
|
Klantcase: De toekomst van de interactie met jouw doelgroep gepresenteerd door Cecilé Veldman van De Nederlandse Associatie |
|
|
|
|
|
Interactieve sessie met Ilona Boomsma: Zet AI in om jouw doelgroep te bereiken |
|
|
|
|
|
|